One of my worst fears just happened…

The old saying is that most of the things we fear in life, do not come to pass.

Well, this time “they” were wrong.

Fortunately I was not called in front of the Church Board and fired. No, it is much worse than that.

May I use this space to confess: there is a huge amount of fear in me. I tremble when I speak it’s name…

The NEEDLE…

My doctor ordered some blood tests. No need to worry- it is just a normal physical needed after being on high blood pressure pills for so long, and living with a huge amount of stress at the moment.

But the worst fear remains: The NEEDLE!

And I just have survived it!

9 thoughts on “One of my worst fears just happened…

  1. Nee wat – ek vrees dit nie – ek pass uit so dan sien ek dit nie en all is good = )

    Ek sal hier saggies bieg waar sagte oë lees – ek kan nie eens aan mince vat nie dan slaan ek koue-sweet uit. Julle wil my NIE sien werk met enige iets wat ‘n konsep van bloed aan het nie.

    Terwyl ek so sit onthou ek van toe Sussie gebyt is in die gesig deur ‘n hond. Dit het ongelooflik gebloed en niemand was naby om te help nie – dan cope jy want jy is SuperMamma. Toe alles tot bedaring kom het my Dad my so op en af gekyk, ‘n shot brandewyn ingejaag en gesê : aai my ousus.

    So Vossie – be SupperRider en vat ‘n shot na die tyd !!

    @ Natasha – ek het arthiritis in my knieg op my jeugdige ouderdom – ek hoor jou pyn!!!

  2. Needles are not my favourite either. Because I get so many injections and blood tests my wife has now learned to give the injections herself as opposed to me driving to the local Medicross and paying to have it done…and today is the day for me as well. Needless to say, in our home Tuesdays are be extra friendly with the wife day

  3. Ek voel mos net so oor ‘n naald!
    Ek sit met lae bloeddruk en glo dit of nie……….. arthiritis!!!!
    Nou’s ek ook op die pille (nog nie brille). 😦 en dit op 34…

  4. Nou ja, as dit jou grootste vrees is, dan is jy eintlik ok. Ek neem aan jy is nie n bloedskenker nie? Glo al die toetse sal 100% ok wees en dat jy die Argus n ‘breeze’ sal vind.

Leave a Reply

